Cechomor Hruska

A D A Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A D. Kam můj milý pojedete A D já pojedu s váma.


Petr Hapka Motiv Panny Panna A Netvor 1978 Christina Ricci Youtube My Favorite Music

Schau das Video für Hruška von Čechomors Čechomor kostenlos und sieh dir Coverbilder Songtexte und ähnliche Künstler an.

Cechomor hruska. Kéž bych byl nikdy nepoznal panny černooké. Kam můj milý pojedete já pojedu s váma A já pojedu daleko přes vody hluboké. A D A D Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A D.

View credits reviews tracks and shop for the 2001 CDr release of Hruška on Discogs. Obejrzyj teledysk z Youtube i posłuchaj mp3 z YT. Dodaj Swoją wersję tekstu i chwyty gitarowe.

A D A Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A Hmi. Play along with guitar ukulele or piano with interactive chords and diagrams. Pod ní se pase kůň vraný A D pase ho má milá D A Proč má milá dnes pásete D G A z večera do rána D G A D.

Videoclip und Liedtext Hruška von Čechomor. Kam můj milý pojedete já pojedu s váma A já pojedu daleko přes vody hluboké. Text a akordy k písničce Hruška od Čechomor na hudebním serveru Písničkycz.

Celý zpěvník máte v. Pomalá učební nahrávka httpswwwharmonikaczwp-contentuploads201712hruska-c-pomalamp3. With intro and interlude tab.

HRUŠKA - Hruska Čechomor tekst piosenki oraz tłumaczenie. Internetová televize MALLTV nabízí vlastní seriály pořady výběrové filmy a spoustu známých tváří. A Stojí hruška v širém poli vršek se jí zelená.

And earn IQ Suggest correction. Pořád je co objevovat. Pod ní se pase kůň vraný pase ho má milá Proč má milá dnes pásete z večera do rána.

Kam můj milý pojedete A D já pojedu s váma G D G C D G C D G D G G C D G D G DD AD O já pojedu daleko DD GD AD přes vody hluboké DD GD AD DD. StojÍ hruŠka v ŠirÉm poli vrŠek se jÍ zelenÁ pod nÍ se pase kŮŇ vranÝ pase ho mÁ milÁ pod nÍ se pase kŮŇ vranÝ pase ho mÁ milÁ proČ mÁ milÁ dnes pasete z veČera do rÁna kam mŮj milÝ pojedete jÁ pojedu s vÁma kam mŮj milÝ pojedete jÁ pojedu s vÁma Ó jÁ pojedu daleko pŘes vody hlubokÉ kÉŽ bych byl nikdy. Čechomor - Hruška text a akordy na YouSongscz.

PROČ MÁ MILÁ DNES PASETE Z VEČERA DO RÁNA KAM MŮJ MILÝ POJEDETE JÁ POJEDU S VÁMA KAM MŮJ MILÝ POJEDET. Pod ní se pase kůň vraný D A D pase ho má milá Proč má milá dnes pasete z večera do rána. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Česká hudební skupina hrající v originálním pojetí české moravské a slovenské lidové písně. Kam můj milý pojedete já pojedu s váma GA 8x O já pojedu daleko přes vody hluboké. - Interaktivní on-line zpěvník ve kterém najdete texty akordy a prstoklady pro spoustu skvělých písniček.

Pod ní se pase kůň vraný D A D pase ho má milá Proč má milá dnes pasete z večera do rána. Chords for Čechomor - Stojí hruška v širém poli. PROČ MÁ MILÁ DNES PASETE Z VEČERA DO RÁNA KAM MŮJ MILÝ POJEDETE JÁ POJEDU S VÁMA KAM MŮJ MILÝ POJEDE.

G D G C D G C D G D G G C D G D G D D A D O já pojedu daleko D D G D A D přes vody hluboké D D G D A D D D. Kéž bych byl nikdy nepoznal A. Kéž bych byl.

Sprawdź chwyty na gitarę. Kéž bych byl nikdy nepoznal panny černooké. Videoklip a text písně Hruška od Čechomor.

A D A Stojí hruška v širém poli D G A vršek se jí zelená D G A Hmi. By helping UG you make the world better. Pod ní se pase kůň vraný D A D pase ho má milá D A Proč má milá dnes pasete D G A z večera do rána D G A D.


Jaromir Nohavica Kometa Sottotitoli In Italiano Ostrava Songwriting Music


Pin On M U Z Y K A


Tri Krize Puvodni Wmv Youtube Travel Tri


Oldrich Kaiser A Dasa Vokata Muj Mily Kaiser Historical Figures Historical


Swiat Wg Nohavicy Sylwetka Jaromir Nohavica Youtube Youtube Margita Music


Jaromir Nohavica Zitra Rano V 5 Youtube Silhouette Human Silhouette Youtube


Cechomor Hruska Text World Country Roads Music Songs


Jaromir Nohavica Penzion Cesko Youtube Videos Youtube Novelty


Cechomor Mistecko Youtube Music Videos Universal Music Music Songs


Pin Auf Tschechische Musik


Cechomor Stoji Hruska V Sirem Poli Akordy A Text Pisne Poly Text


Ortel City Youtube City Fictional Characters


Pin By Mgr Jitka A Stastna On Favorite Music Sheet Music Music


Enter You Bryan Adams Vs Metallica Mashup By Wax Audio Youtube Bryan Adams Metallica Mashup


Pin By Mgr Jitka A Stastna On Favorite Music Sheet Music Music


Montreal Was A Hotbed Of Cheesy Disco In The Late 70s So It S Not Surprising That The Same City Would Give The World M Safety Dance Waves Song Music Memories


Enter You Bryan Adams Vs Metallica Mashup By Wax Audio Youtube Bryan Adams Metallica Mashup


Raduza Vetre Duj Youtube Music Playlist


Pin On Hudba

More Articles

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Cechomor Hruska"

Posting Komentar